Et av mine dyreste prosjekt…

Når jeg finner og får kjøpt meg hus vil det være det absolutt dyreste prosjektet jeg forventer å ha i løpet av livet. Først må jeg få kjøpt, noe som blir utfordrende uten finansieringsbevis…

Så til dagens dyreste prosjekt. I dag startet nemlig dagen min tidlig siden jeg dro hjemmefra rett før syv om morgenen. Jeg måtte nemlig på verkstedet med bilen min. Noe var knekt, lagde rar lyd og måtte fikses.

Bil vil alltid være et dyrt prosjekt. Dyr i innkjøp. Dyr å fikse – og det er stadig nye ting å fikse føles det som. Skulle jo tro en ble ferdig en eller annen gang? For å si det på denne måten: det er mange deler på en bil (og mange av delen på min bil er byttet ut i løpet av de siste årene…).

Dagens pris på fikse-prosjektet: rett over kr 7.000,- Yikes! Sånt føles stort sett som sure penger, men jeg er glad jeg har mulighet til å få fikset bilen – uten den ville jeg hatt store problemer med å komme meg steder… (når en bor på bondelandet er det ofte begrenset med offentlig transport…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg