Blir det en bra dag?

Jeg er spent på dagen i dag – og om den går bra vil jeg nok være enda mer spent på dagen i morgen.

Målet med dagen i dag er forholdsvis enkelt: en kjøretur med to viktige stopp. Når det er visning på to ulike hus på samme dag som ligger ikke så veldig langt fra hverandre, og begge virker interessante…da er det bare en ting å gjøre: gå på visning!

Riktignok er det ene kanskje litt mer aktuelt enn det andre, men når jeg først drar en tur ville jeg benytte sjansen.

Så har jeg som vanlig et håp når jeg drar på visning: at det er såpass aktuell at jeg vil by på det. Foreløpig har jeg ikke vært så heldig, men kanskje dagen i dag er dagen?

Kryss fingrene for meg 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg