1. mai var kjip!

Første mai, arbeidernes dag, fridag for de som har jobb. For min del sov jeg mesteparten av dagen.

Natt til 1. mai var risikofyllt for min del, så da ble det ikke så mye søvn. Å ligge flatt føltes ikke som en smart løsning, derfor ble det til at jeg halvsov i en stol i stua som kan legges bakover.

Stolen er fabelaktig å sitte i, men å sove en hel natt i den kan jeg likevel ikke anbefale. Med andre ord så tilbrakte jeg forrige natt halvsittende, men den lille søvnen jeg fikk ble avbrutt av stadie turer til toalettet. (omgangssyken frarådes sterkt!)

Det var lenge siden forrige gang, og jeg satser på at det blir lenge til neste gang – kanskje jeg aldri får omgangssyken igjen? Tenkt, det hadde vært fantastisk.

Sola er heldigvis her i dag også, og jeg føler meg bedre (men det blir ingen stor aktivitet i dag). Avslapning står på planen, sammen med en liten tur for å sitte på trappa i sola – må tross alt nyte finværet når det kommer!

Håper du holder deg frisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg