Noen dager går fortere enn andre

Dagen i dag startet på jobb – det gikk ganske raskt fordi om dagen jobber jeg med systemer; nøyaktig og tålmodig og noen ganger litt frustrerende fordi jeg ikke kan alt, men du å mye jeg lærer!

Når jeg kom hjem har jeg nytt friheten. Friheten jeg nå skal ha i flere uker på grunn av avspasering og ferie. Det er noe med det: gleden å vite at jeg slipper å ha på vekkeklokka i morgen tidlig. Misforstå meg rett, jeg har innsett at jeg liker å våkne og stå opp tidlig, men jeg hater å bli vekt av vekkeklokka. Så i morgen tidlig kan jeg sove så lenge jeg vil (hvem vil vedde på at jeg likevel våkner i 6-7-tiden som vanlig?).

Jeg har mye jeg har lyst til å gjøre mens jeg har fri, men jeg skal være bevist på å nyte livet – spise når jeg er sulten, gå tur når været sier ja, ordne ting jeg må (vil) ordne, være med venner og familie, nyte naturen og legge meg når jeg er trøtt

Jeg håper dagen din har vært en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg