Nå er det slutt!

Jeg har ikke mer igjen av det gule garnet jeg hekler med. Siden jeg ikke aner hva slags garn det er (bortsett fra at det er tynt bomullsgarn – mest sannsynlig karakterisert som heklegarn), er det en liten knipe på gang.

Selvfølgelig er det litt kjedelig å gå tom for garn midt i en heklet løper, men jeg har fått sett en del av det jeg ønsket. Nå tror jeg nemlig at jeg i det minste er fornøyd med designet på den.

Dermed blir neste prosjekt i å designe løperen å bruke ett av de mange andre garnene jeg har for å få prøveheklet hele løperen. Grunnen til at jeg ikke kan si meg ferdig foreløpig er jo at jeg ikke har testet lengden.

At jeg heller ikke vet hvilke program som passer å lage mønster i så jeg kan legge det ut for salg er også noe jeg må finne ut av.

En ting av gangen er uansett det viktigste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg