Opprydding på gang

Reklame | Skistart

Det snør ute og jeg tenkte jeg skulle vente med å måke til det sluttet å snø. Så da fikk jeg den glupe ideen med å starte på noe jeg har tenkt på en stund: rydde i klesskapet.

Først var ideen at jeg skulle sjekke om det var noe jeg ikke hadde brukt på veldig lenge – har jeg virkelig behov for det eller kan jeg kvitte meg med det?

Når jeg begynte å dra ut skuffene og se i dem, fant jeg en ny tanke. Hva med å først ta ut klær jeg ikke er sikker på om passer lenger, prøve dem og kanskje jeg kan begynne å bruke noen av dem igjen? Skjønt, mest sannsynlig blir det å kvitte seg med det.

Den tanken kom fordi mye av det jeg ikke bruker lenger er fordi jeg ikke syns at passformen var optimal. Riktignok er det et par feilkjøp i haugen også, men jeg velger å tenke at de ikke teller på samme måte – de burde jeg heller bare kvittet meg med for lenge siden.

En annen grunn til at jeg begynte å se på hva jeg har i skapet er fordi det er salg om dagen og jeg har innimellom lyst på noe nytt – så da må jeg ha plass til det…

Håper du har en fin dag og takk for at du leser.

Legger med litt reklame-klikk under her – jeg sparer tross alt til småbruk.

Crispi Titan GTX//Swix Horizon Pants W//Peak Performance W Track Tank//Swix Tradition Light Beanie

2 kommentarer
    1. Lykke til med sparing til småbruk ☺. Godt å rydde litt, jeg kaster ikke brukbare ting, men gir til Frelsesarmeen.

      1. Takk! Klær kaster jeg ikke i søpla, men leverer det inn der jeg kan – selv om jeg ikke kommer til å bruke det, betyr det jo ikke at ikke andre kan bruke det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg