Hvor mye er greit?

Jeg drikker mye te, så når det er salg på de variantene jeg liker – kjøper jeg alltid litt ekstra for å si det sånn. Så når jeg var innom butikken på vei hjem fra jobb ble det med en del te…

Hvor mye er det greit å kjøpe av gangen lissom??

Selv skulle jeg gjerne hatt en oversikt over når det er salg på te jeg liker i butikken. På den måten kunne jeg til en viss grad regnet ut hvor mye te jeg har behov for og kjøpe inn deretter. Nå bare kjøper jeg en haug og håper det er nok til neste salg.

Vurderte om jeg skulle kjøpe tre av hver av Blackcurrant og Four Red Fruits, men tenkte at det kanskje ble litt i overkant? (eller, kanskje jeg drar innom Meny før slutten av neste uke og kjøper litt mer?).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg