Endelig sesongbytte 😊

VÃ¥ren er her!

Jeg kan tusle rundt ute i mine foreldres hage uten jakke. Sola varmer og jeg må finne fram solkremen igjen.

Vinterjakkene, boblebuksa, det varmeste hjemmestrikkede skjerfet, to par med hjemmestrikkede votter (det ene paret varmere enn det andre), hansker og enda et skjerf. Alle de varmeste tingene kan pakkes bort. Vinterskoene også (må bare finne igjen esken dems først).

Det er den enkle biten av årets sesongbytte.

Å finne igjen sommerklær derimot, det kan være tar litt tid. Vårjakken hadde jeg jo i høst, men aner ikke helt hvor det ble av den – kanskje den ble lagt i esken jeg fant vinterjakkene i?

Håper inderlig at jeg finner hus å kjøpe snart så jeg lettere kan finne igjen tingene mine. Alt er nemlig fremdeles pakket i esker og stablet der det var (og ikke helt var) plass…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg