Jeg gikk på en smell…

For omtrent to uker siden skrev jeg at jeg skulle gjøre et forsøk på å ikke kjøpe enkelte ting; det gikk i vasken uken etter og nå har resultatet kommet. Pakke i posten 🙂

Det var salg på garn på nettsiden til garnius.no. Jeg gikk på en smell og bestilte masse garn, det var jo så billig. Om en regner med den vanlige prisen, sparte jeg totalt rett over kr 600. Poenget var jo at jeg egentlig ikke skulle bruke noe penger på garn, og selv om jeg sparte penger, brukte jeg også mye penger. Ikke helt riktig måte å spare penger på for å si det sånn. Penger spart er penger tjent sies det, men det er bare tull! Penger ikke brukt er penger spart – det er min mening om det.

Dette var første gangen jeg bestilte garn fra den nettsiden, men det var så mye fristende der at jeg ikke klarte å la være, jeg bare “måtte” teste det. Det gjorde jeg til gangs.

Jeg tenker kanskje votter, en del pulsvarmere og noen skjerf? Kanskje også litt med mønster om jeg finner noe jeg forstår hvordan jeg skal strikke? Uansett så har jeg nå enda flere valgmuligheter med tanke på hvor mye garn jeg kjøpte. Det er en egen lykke å få pakke i posten, men jeg tror det er viktig å ikke gjøre det for ofte – da hadde det nok ikke gitt samme følelsen.

#garn #garnius

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg