Blogganbefalinger – penger

Jeg har nevnt flere ganger nå at jeg leser ulike blogger som omhandler økonomi på varierende vis. Det er aksjer, sparing, fond, artikler, formuebygging osv. Ikke alle bloggene oppdateres til stadighet, men jeg syns ikke det gjøre noe. For meg er dette en type blogger jeg kan bli sittende og lese på i timesvis fordi jeg ser bakover i arkivet og finner stadig poster jeg ikke har lest før.

Ser nå at lista ble litt lenger enn jeg trodde, men gjør det egentlig noe? For meg så er i alle fall svaret nei; det er helt greit. Jeg syns det er spennende og interessant og liker å lese om det. Jeg kan (foreløpig) tilnærmet ingenting om fond og aksjer og den typen økonomi. Noe jeg derimot føler at jeg gjør ganske greit er å spare penger.

Om du vet om andre blogger som omhandler personlig økonomi, sparing, fond og formuebygging, gi meg gjerne et tips i kommentarfeltet under.

#penger #økonomi #blogganbefaling #sparing #aksjer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg