Studier og hekling

Hm, det kunne vært interessant å studere hekling – jeg mener; tenk så mye jeg ikke kan, men kunne lært?

En artig tanke, men aner ikke hvor jeg skulle gjort det. På den annen side, alt jeg kan om hekling har jeg lært via bøker så det er vel bare å fortsette?

Det er haugevis av andre ting jeg også gjerne skulle studert når det gjelder håndarbeid, men enn så lenge er det økologisk landbruk som er studiet mitt. Mer om det en annen gang.

Fordelen med studiene er at alt foregår via internett – så forelesninger er tatt opp og kan sees når jeg kan; og det samme med å høre på podcastene. Da kan jeg sitte med hekletøyet å jobbe på det mens jeg også sitter klar til å pause opptakene for å ta notater. Helt supert etter min mening. Dermed ble det litt hekling i går også. Faktisk så ble det hele seks striper.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg