Søndag 1. august

Ny dag, ny måned.

Med tanke på hvordan været har vært den siste uken her jeg bor, begynner det å føles som om sommeren er over. Jeg har likevel en uke igjen av sommerferien og har en del ting jeg vil ha gjort, men sånn er det jo alltid. Rydding og vasking er ikke favoritt-tingene mine å gjøre, men når jeg bare tar litt av gangen er det faktisk helt ok.

På regnværsdager som i dag tar jeg det rolig inne; rydder litt, ser litt på YouTube, vasker litt, skriver litt på bloggen, drikker te og danser litt rundt i stua for å få beveget meg litt.

Den siste tiden har jeg sluntrert litt unna planlegging, så i dag blir det å sette meg noen mål for august. Akkurat hva de blir vet jeg foreløpig ikke, men å bevege seg vil være en del av det i alle fall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg