Skolestarten er i gang!

Reklame | Jollyroom; Shopping4Net

Jeg jobber på en skole og i dag var første skoledag for elevene. I løpet av denne uka har allerede mange hentet skolebøker – noe som er veldig praktisk, bortsett fra når det gjelder de bøkene vi enda ikke har fått inn selvfølgelig… Uansett, skolestart er både gøy og slitsomt, men å jobbe (selv om det er på en skole) har aldri helt samme effekten som skolestart som student (eller elev).

Selv har jeg lenge hatt en forkjærlighet for en spesifikk del av skolestarten – nye notatbøker – og penner. Riktignok er jeg ikke student lenger så jeg trenger ikke notatbøker på samme måte, men nye notatbøker er likevel alltid gøy. Jeg bruker en god del notatbøker, men de siste årene har jeg ikke kjøpt så mye. Grunnen er enkel – jeg har mange ubrukte notatbøker som jeg tenker det er lurt å bruke i alle fall mesteparten av før jeg kjøper flere… Likevel – jeg har skikkelig lyst til å ta en runde og bare handle i vei – notatbøker, penner, kalendere (denne forstår jeg ikke, men har likevel lyst til å ha flere kalendere?) og andre gøy duppeditter. Jeg får prøve å la være – holde meg fornuftig mens jeg sparer så mye jeg bare kan så jeg kan kjøpe hus (eller ny fryser – alt ettersom lissom…).

Håper alle som starter noe nytt om dagen (og alle andre også) har en strålende kveld!

Løvenes Konge//Disney Princess//Creartive Notatbok A5 Grå Linjert//Blyant Noris Premium WOPEX//Harry Potter Notatbok A6 Hogwarts 3-P

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg