Siste nøste!

Det ble som vanlig litt strikking i går også. Slankeprosjektet av ullgarn går sakte og sikkert fremover. Mange gram hver dag – og håpet er at det til sammen vil bli flere kilo (for det er utgangspunktet – over fire kilo ullgarn…)

Jeg jobber fremdeles med et babyteppe og et par pulsvarmere. Strikking tar tid…

Babyteppet i Baby Merino i fargen Lyng skal i dag få starte på sitt siste nøste – nøste nummer fem, for i går ble jeg ferdig med nøste nummer fire. Så jeg strikket opp alle de 16 grammene og har veide inn ett nytt nøste (51g). Det ble forresten ca 5,5 cm av de grammene.

De blå pulsvarmerne tar lenger tid føler jeg, men det er da fremgang der også. Utgangspunktet var 44g og nå er jeg kommet til 30g, så kanskje jeg snart begynner fra andre enden av garnet?

Totalen som ble strikket av gram i går var dermed: (16-0) + (36-30) = 22g. Noe som var akkurat litt mer enn hva jeg strikket opp dagen før. Hvor mye det blir i dag er usikkert, men jeg vil tippe en god del 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg