Kvelden i kosebukse

Noen dager passer bedre til å gjøre ingenting enn andre – det mener i alle fall jeg. Sånn som i dag. Etter å ha vært på jobb hele dagen, burde jeg sikkert gjort noe hjemme (annet enn å spise middag, sitte på sofaen og strikke)… Tross alt er det mye jeg kunne gjort…tatt oppvasken, ryddet vekk klesvask, ryddet og vasket litt ellers i huset, pottet om noen planter, lest litt i boken jeg gjerne skal ha lest ut før neste lesesirkel…

Jobbet i hagen derimot var det ikke dagen for i dag – endelig så har det regnet omtrent hele dagen i dag. Nå håper jeg ikke det fortsetter å regne hele dagen alle dager, men det har blitt i overkant tørt i det siste og det er hyggelig av værgudene å vanne litt i hagen så jeg slipper innimellom. Så føler at dette var naturens måte å si ta en rolig dag inne – eller så prøvde naturen å få meg til å gjøre ting inne – det slo i så fall ikke helt til. Uansett, hagen er ferdig vannet fra naturens side så jeg har fortsatt å strikke på armen jeg nevnte i går.

Fordi buksene jeg bruker ble våte nederst på beina fordi det regnet, skiftet jeg til det jeg definerer som kosebukse. Kosebukse er for meg litt joggebukseaktig, men myk og har ingenting å gjøre med trening på noe som helst vis – også fordi jeg ikke ville hatt den på meg ute blant folk…Så i kveld ble det en kveld i kosebuksa for min del – jeg håper du også har en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg