Jobbet så hardt at det ikke syns…

Noen ganger er det sånn at jobben en gjør er usynlig – noe jeg på mange måter syns er litt kjipt. Jeg mener, det er jo gøy å kunne se at det en gjør faktisk utgjør en forskjell.

Riktignok syns det innimellom når jeg støvsuger, men det er fordi hybelkaninene forsvinner. I det siste har jeg vært flink, så de har ikke rukket å hverken formere seg eller bli store før jeg har tatt en runde med støvsugeren.

Å vaske vinduer blir litt annerledes igjen. Når sola står på kan jeg se at de er skitne, men ellers så syns det ikke. Så nå som jeg har startet å vaske vinduene (jeg har ikke tatt alle enda), syns det jo ikke. Selv ikke når sola står på syns jeg at det syns for nyvaskede vinduer er rene og pene som de skal være – og en kan jo ikke se noen forskjell.

På en annen side er det ikke alt som trenger å synes – noen ganger er det nok å vite hva en har gjort. Heldigvis.

Vel, resten av vindusvasken kan vente til å morgen. Nå blir det å forsette på slankeprosjektet. Med garn altså (selv om vekten gikk godt oppover i går – innveiingen var i dag…).

For øyeblikket jobber jeg med å lage et mønster til en heklet løper – det er overraskende mye matte, så jeg håper det blir riktig. Selve mønsteret tror jeg at jeg er fornøyd med, men så må jeg hekle hele greia for å være på den sikre siden med at alt stemmer ut… Ønsk meg lykke til 👍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg