Hvem har spist kålen min?

Salaten min dør og kålen min er spist opp – livet som hobbygartner er ikke lett!

Kålen har jeg ikke spist noe av selv, men det har andre gjort. Dermed ble det ikke kål på meg i denne omgangen. Så når det gjelder kål har jeg et stort forbedringspotensiale – kom gjerne med tips!

Jeg liker salat, men innså for sent hvor mye salat det faktisk blir av en plante – og jeg hadde 10… Så nå har salaten min stått for lenge og dør sakte og sikkert før jeg rakk å få spist opp alt. Noe som dessverre gjør at det ser udelikat og uspiselig ut. Så da har jeg lært det; ikke så så mye salat på en gang.

Har begynt å fundere på om jeg ville klart å gro salat inne; på kjøkkenet eller noe? Ville vært digg med egen salat om vinteren også. Kanskje jeg må ønske meg et lite vekstlys til jul så jeg kan ta en vintertest. Hva ville du testet under vekstlys?

Vil være smartere neste gang og gjøre meg nytte av kunnskapen jeg nå har fått meg; ikke så mer enn to salatfrø av gangen. Da ville jeg kanskje klart å spise det opp.

Etter min mening er det ingen grunn til å gro spiselige ting om planen ikke faktisk er å spise det opp (før det blir dårlig).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg