Hva tjente jeg på bloggen i august?

Selv om jeg blogger av en enkelt grunn: jeg koser meg med å skrive, så er det gøy å se hvilket tall det lander på hver måned.

Hver måned er jeg likevel spent på hvilket tall som kommer i mailen (og når mailen kommer – det er litt variabelt).

Jeg ser ut til å ha stabilisert meg sånn omtrentlig på hva jeg tjener hver måned og denne måneden var ikke noe unntak. Likevel tangerer jeg meg selv denne måneden også. Kr 11,43 er tallet for august.

Det er ikke akkurat den beste timebetalingen, men jeg tror det er sunt å holde på med hobbyer bare for gøy. Penger tjener jeg jo på den vanlige jobben jeg har.

Uansett, med nåværende fart på inntjeningen på bloggen så kan det være at jeg kan få det utbetalt om omtrent tre år! LOL!

Jeg håper du koser deg med blogging og blogglesing i dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg