Håndarbeidsmesse?

Jeg er glad i å strikke og å hekle, men det er også begrenset hvor mange par hjemmestrikkede ullsokker jeg sliter ut i løpet av ett år. Likevel fortsetter jeg å lage ting. Det ender opp i skuffer og skap uten å få en mulighet til å bli brukt.

Å selge via internett ville sikkert vært en god ide, men jeg vil tro at det da ville blitt til at ting måtte sendes i hytt og vær. Dessuten; jeg foretrekker å se folk ansikt til ansikt – da er det enklere å kommunisere om noen har spørsmål. Om jeg da ikke har det de ønsker kan jeg kanskje lage det (og jeg syns det er lettere å forklare ting direkte til folk – kroppspråk er en greie tross alt).

Noe som sikkert kunne vært litt artig var om det var håndarbeidsmesser hvor jeg kunne selge det jeg lager. Spørsmålet blir da: hvor finner en slike håndarbeidsmesser (og hvordan foregår de egentlig)?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg