Gammel bok, nye muligheter

Jeg har en god del bøker i bokhyllen – blant annet et knippe med håndarbeidsbøker. Hvor jeg har alt fra vet jeg ikke, men jeg jobber for tiden med å minske mengden av bomullsgarn jeg har.

Mesteparten av bomullsgarnet er heklegarn og såpass tynt at jeg syntes det passet best til løpere og lignende. Heldigvis har jeg praktiske bøker som kan gi meg tips til enkelte andre ting å lage. Boken er ikke akkurat ny av dato (enkelt å se på forsidebildet kanskje?).

Jeg satt ute i sola og jeg ble god og varm. Hadde på meg skjorte og solkrem for å unngå å bli solbrent, men jeg satt i godt over en time så vi får se om det gikk bra…

Ser på bildet at det ser nesten ut som starten på en BH eller bikini, men det er det ikke. Det er starten på en løkpose. Kan innrømme at jeg ikke hadde hørt om løkposer før, men det så forholdsvis enkelt ut så jeg tenkte jeg skulle prøve meg. Enn så lenge ser det lovende ut, men jeg tror uansett starten her er enklest så det blir spennende med fortsettelsen.

Håper du har kost deg denne mandagen – det har stort sett jeg.

Dagens minus er at jeg ble bitt/stukket av insekter på lørdag og i dag hjelper ikke engang aloe vera…Det klør helt sinnsykt og det er faktisk vondt. Mulig jeg tar en tur på apoteket i morgen for å høre om de har noen gode ideer…

Dagens pluss er at jeg tester nytt heklemønster og jeg har endelig sådd ferdig alle pottene med planter og frø.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg