Den kommer snikende…

Det er mye som kan komme snikende eller overraskende på en: sola, regnet, snøen, jula.

I mitt tilfellet akkurat nå er det hodepinen som sniker seg inn. Den lister seg så stille den kan for ikke å bli opppdaget før den slår ut i full blomst. Nå liker jeg blomster, men når det er en hodepine som blomstrer kan jeg styre min begeistring…

Noe som foreløpig ikke har sneket seg frem her jeg bor er snøen, men den kommer vel etterhvert den også tenker jeg.

Uansett, en smertestillende, litt ekstra å drikke, og krysse fingerene for at hodepinen ikke blomstrer i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg