Blir det en endring?

I dag er siste dagen i livet mitt som 39-åring. Et kapittel avsluttes og et nytt starter i morgen – kanskje – eller kanskje ikke?

Hvor mye endres egentlig livet bare fordi vi har bursdag?

Så vidt jeg vet er det ingenting annet som magisk vil endres for meg i morgen, bortsett at jeg må endre svaret mitt til å si førti om noen skulle slumpe til å spørre hvor gammel jeg er. For så vidt sjeldent det skjer – at noen spør om alderen min altså.

Ting jeg ønsker skal endres når jeg er førti derimot, det er det en god del av. Noen er mer sannsynlig enn andre. Ny jobb, nytt bosted, salg av håndarbeid, gro masse egne grønnsaker og blomster, kanskje ha dyr (om nytt bosted har plass) og lære mer når det kommer til haugevis av ulike ting.

3 kommentarer
      1. Det lurer jeg også på – må finne hus/eiendom jeg har lyst på og som jeg har råd til (boliglån kan bli en utfordring uten jobb…) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg