Bloggen 2 år!

Ville bare feire denne dagen litt for meg selv; i dag har denne bloggen 2 års bursdag!

Naturligvis vokser og endrer ting seg, og en to-åring er ganske annerledes enn en som er helt nyfødt.

Denne to-åringen startet ett sted, og har nå utviklet seg helt annerledes enn jeg forventet. Likevel er jeg glad i to-åringen min; den er min, den inspirerer meg og motiverer meg. Jeg lærer hele tiden nye ting; også fra de nye vennene som dagens bursdagsbarn har – de er nemlig en del av inspirasjonene og motivasjonen min.

Ofte glemmer en å feire seg selv og det en gjør fordi janteloven stadig er til stede, og jeg syns ofte det er enklere å huske å feire andre.

Jeg vil ikke at folk skal bli selvgode – det er bare slitsomt, men jeg syns vi alle burde bli flinkere til å skryte av oss selv når vi gjør noe bra. At andre også legger merke til det og nevner det, er absolutt en hyggelig bonus.

Bloggen har ikke blitt oppdatert hver dag, ei heller annenhver dag. Den siste tiden har jeg i det minste klart å få til å legge ut noe to ganger i uken og sier meg godt fornøyd med det.

Så det var feiringen av to-årsdagen. Siden livet og bloggen fortsetter bruker jeg denne muligheten til også å se litt fremover; om ting går som jeg planlegger – det er det ingen som vet (ei heller jeg), men den som leser får se. Håpet er å utvikle bloggen litt; skrive fornuftige ting og kanskje begynne å poste tre ganger i uka? Den skal jo tross alt bli tre år, så det ville vært passende. Nå er to-åringer kjent for å innimellom være i trassalderen, så det er jo ikke sikkert at vi blir enige med det første.

Om du har en blogg; hvor gammel er bloggen din? Pleier du å markere bursdagene dens?

#blogg #planlegging #toåring #bursdag

4 kommentarer
    1. Jeg i full forberedelse til USA-tur når min blogg feiret ettårsdag i februar, så det gikk stille forbi. Jeg hadde jo 15 innlegg å skrive, slik at bloggen kunne bli oppdatert hver dag. Men kommer mest sannsynlig til å feire 2 årsdagen om 7 måneder.
      Gratulerer med dagen!

    2. Ingrid; voksen tilslutt: Takk!

      Du har gjort en fantastisk jobb med å faktisk få postet hver dag; selv når du var på ferie! Absolutt noe som inspirerer 🙂

    3. Hipp hurra og gratulerer på etterskudd!!! Synes du er veldig flink til å komme ut meg gode innlegg jevnlig. Selv er jeg fornøyd med 2-3 innlegg per måned på min blogg😊

    4. Sam: Takk 🙂

      Spiller egentlig ingen rolle hvor ofte en legger ut nye innlegg så lenge en er fornøyd med det en gjør – det er jo det viktigste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg