Pakkepost

Jeg elsker å få pakker i posten; hvem gjør ikke det?

Det spiller ingen rolle om jeg vet hva det er eller ikke, så lenge det er en pakke blir jeg ivrig.

På mandag fikk jeg en pakke jeg gledet meg til fordi jeg visste hva det var i den. En ny bok av Sofia Nordin hvis forrige bokserie (Ett sekund om gangen) jeg likte veldig godt. Den nye boken er Nå skjer det. Jeg fikk tilsendt boken av Mangschou forlag og det er en bok om forelskelse, sorg, håp og svik som jeg gleder meg til å lese.

I dag fikk jeg to pakker i posten; en jeg visste ville komme en av dagene, og en som var en fullstendig overraskelse.

Innimellom deltar jeg i noen spørreundersøkelser på nett, som gjør at jeg samler opp poeng (Panel, M3Panel, MeningsTorget* og Toluna) . Disse poengene kan så brukes på å ulike ting; gavekort, smågaver eller til og med penger. Denne gangen valgte jeg en lyslenke med ugler fordi det er mørkt og jeg tenkte at den kunne lyse opp litt på denne årstiden. Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg vil ha den, så det må prøves ut litt.

Den andre pakken jeg fikk i dag ble jeg utrolig nysgjerrig på; den var fra et forlag jeg ikke har hatt kontakt med før; Forlagshuset i Vestfold. Jeg har lest noen bøker fra det forlaget før, men ikke så mange. Dessverre rekker jeg nemlig aldri å lese alle bøkene jeg ønsker, så et utvalgt må til. Utvelgelsen er totalt tilfeldig; om jeg kommer over en bok som ser interessant ut, så legger jeg den til den enorme listen med bøker jeg har lyst til å lese på GoodReads (en ekstremt lang liste etterhvert…).

Boken i pakken var Belias inferno, som er en frittstående fortsettelse av Isilds vrede, skrevet av John Olav Oldertrøen. Selv om det er en frittstående fortsettelse vil jeg gjerne lese første boka først, så da er det bare å dra på biblioteket så jeg får lånt den.

Har du fått noen pakker i posten i det siste?

*reklamelink

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg