Spørreundersøkelser

Buzzfeed med alle sine tester er en side jeg kan bli sittende på lenge av gangen. Ofte alt for lenge fordi jeg syns det er gøy.

For et par år siden fant jeg en litt annen side med spørreundersøkelser; Panel – der får jeg faktisk noe igjen for å sitte og svare på undersøkelser. Ikke på samme måte som med Buzzfeed, men de poengene jeg samler opp kan jeg faktisk bruke til noe.

Når jeg begynte med det gjorde jeg det av ren nysgjerrighet i starten. Så innså jeg at jeg fikk noe igjen for det. Den typen sider med spørreundersøkelser hvor en får noe tilbake for det er det mange av, men jeg har tre stykker jeg har benyttet meg av.

Denne turbuksa fra xxl ble mye billigere når jeg kunne bruke et av gavekortene jeg hadde opparbeidet meg poeng til.

Noen av skolebøkene jeg har hatt behov for på grunn av studiene har også blitt billigere for meg ved å bruke gavekort jeg har tjent poeng til.

Panel er den jeg har kjent til lengst, så det er den jeg foreløpig har fått mest ut av. De to andre jeg bruker er M3panel og MeningsTorget *.

Ved å svare på diverse spørreundersøkelser av ulike lengde har jeg tjent meg opp en del gavekort etterhvert fra blant annet xxl, bokkilden, jula, g-sport og cdon. Noe av gavekortene er brukt på fornuftige ting (skolebøker), andre er brukt på litt mindre fornuftige ting (TV-serien Veronica Mars på DVD) – men det er viktig å kose seg med ting og ha det gøy også!

Har du noen steder på nett du tar spørreundersøkelser og får noe igjen for det?

*reklamelink

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg