Klesskap del 3

Følelsen av å få til noe; det er en god følelse som anbefales alle!

Jeg har nå brukt tid og energi på å skru sammen IKEA-skap. Ikke alle skruene var like velvillige (det hjelper jo ikke at jeg ikke akkurat er så veldig sterk). Det var noen utfordringer på veien, men jeg er sta som få, så jeg klarte det.

Det å balansere store og mindre dører mens jeg skrur dem fast (og de veier litt…) var ikke det letteste. Flaks for meg at jeg har de foreldrene jeg har; det har gjort at jeg er god på å finne praktiske løsninger på utfordringer jeg får. Hadde jeg ikke klart det, kunne jeg alltid spurt dem, men det gjør noe med selvfølelsen når jeg får til ting alene.

Å få på plass de siste kurvene var det enkleste med hele prosessen. Så da var det bare å fylle opp med klær…

Det var plass til alle klærne mine! Det var veldig bra, men det er ikke mye plass til ny shopping (men det forventet jeg ikke heller).

Nå som jeg har fine, nye klesskap hvor det er plass til alt og systemet er (forhåpentligvis) godt, må jeg passe på å ikke fylle det for fullt. Så kanskje jeg burde ha en regel for meg selv om når jeg kjøper noe nytt, så må noe annet ut. På den måten blir det aldri for fullt. Vel, det er en veldig god tanke – om den kommer til å bli fulgt, det er en annen sak…

Hvordan holder du styr i klesskapet ditt så det ikke blir for fullt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg