Klesskap del 2

Prosjekt nytt klesskap og gulv går sakte, men sikkert fremover. Det er mye jobb. Veggen på soverommet har jeg nå malt tre strøk på, så nå er den blitt veldig bra. Teppet på gulvet i gangen er også fjernet, så der er det bare litt rengjøring før jeg fortsetter som skal til.

Gulvet på soverommet klarte jeg ikke å finne likt av, så det ble noe litt annerledes. På en måte kan det nok se litt rart ut, men jeg liker det. Uansett kommer det ikke til å synes så godt når skapene kommer på plass.

Må si jeg syns faren min gjorde en veldig god jobb med å tilpasse  sånn at det ikke ble noen rare sprekker og kanter mellom nytt og gammelt gulv. Det er forresten det gulvet som kommer til å bli i gangen når jeg kommer så langt.

Var akkurat plass til å bygge klesskapet inne på soverommet. Måtte bære opp en del av gangen, pakken var så tung at jeg nesten ikke klarte å løfte den (tror jeg trenger litt mer styrketrening…)

Første skapstamme er på plass. Neste greie blir å få opp dørene og en stang som skal i dette skapet. Så blir det å bygge neste skap som skal bli ved siden av.

Gleder meg til at skapene er ferdig bygd og satt der de skal være så jeg kan fylle skapene igjen.

Her er grunnen til at jeg gleder meg veldig til å få klesskapene på plass. Alt av klær, sengetøy og håndkler ligger i samme haug på en ekstra seng. Noe som gjør det til en tidvis tidskrevende oppgave å finne de klærne jeg ønsker å ha på meg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg