Vondt i rumpa

I går gjorde jeg noe det er en stund siden jeg har gjort, så i dag er det ikke mest behagelig å sitte. Det er den kjipe delen av det; på den annen side føltes det også veldig godt.

Følte jeg brukte halve dagen på det, men det var så verdt det. Jeg syklet totalt i nesten 2,5 timer (!). Først syklet jeg hjemmefra og til Engø fordi jeg ville vite hvor det var og hadde ikke vært der før. Grunnen til at jeg ville dit var fordi det er der båten til og fra Veierland går fra i Sandefjord. Det var noen søte benker der, men det var også et annet sted i nærheten jeg ikke kan huske å ha vært. Så jeg syklet litt til før jeg fant noen svaberg hvor jeg satte meg til med niste og en notatbok å skrible i.

Natholmen med Knattholmen leirsted er idyllisk og jeg ble sittende ytterst på noen svaberg og bare slappe av og nyte livet en stund. På vei hjem kom jeg over et skilt som var (etter min mening) helt herlig; så om bare de det er rettet mot kunne lese og respektere skiltet…

Selv om jeg var sliten når jeg kom hjem fra sykkelturen var det absolutt verdt det. Gjorde ikke så mye resten av dagen i går, men i dag har jeg malt nok et strøk på soverommet.

Det ble ikke sykkeltur på meg i dag (litt for vondt i rumpa til det), men jeg har gått en liten tur (før det begynte å regne). Så resten av dagen tenkte jeg å kanskje lese noe pensum, slappe av og kose meg – jeg har tross alt sommerferie.

(og ja, jeg vet at om jeg hadde syklet noe oftere ville jeg ikke fått så vondt i rumpa…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg