Rydde klesskapet del 2

Nå har jeg fyllt to store papirposer med klær jeg skal kvitte meg med; dette er hovedsaklig klær som er blitt for små til meg, men som har hengt i skapet lenge…

Det som nå er igjen i skapet mitt er klær jeg bruker (stort sett). Foreløpig har jeg ikke fått vært og kjøpt nytt klesskap, men det kommer til å skje etterhvert. Må bare finne en dag som passer for faren min sånn at vi kan bruke bilen hans; min er for liten til å få med alt jeg ønsker. Dermed er jeg glad for at bilen hans er større enn min, og at han er villig til å hjelpe meg.

Det er mulig jeg må kvitte meg med enda mer for klesskapet jeg har tenkt til å kjøpe er mindre enn det jeg har nå. Grunnen til det er at dette klesskapet er såpass stort at soveromsdøren ikke er mulig å lukke helt opp. Derfor vil jeg kjøpe et litt mindre skap så det faktisk blir mulig å lukke opp døren ordentlig.

Skapet i gangen har jeg også tenkt til å bytte ut, fargene er ikke de fineste, og siden hengslene på den ene døra er ødelagt føler jeg at det er en super unnskyldning til å kjøpe nytt skap til å sette der også.

Jeg har sett meg ut noen skap på IKEA som jeg ønsker meg. Så gleder meg veldig til å få alt på plass. Ting tar som vanlig tid, så det skjer ikke i løpet av de første dagene for å si det sånn. Tror dessuten jeg må male litt vegg før jeg setter nye skap på plass, så det blir nok noen kaosdager når nåværende skaper blir tatt ned. (Lurer på om det er teppe under skapet i gangen, eller om det bare er rundt?)

#klesskap #klær #rydding #skap
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg