Sommerpause

Heldigvis startet jeg dagen i dag tidlig med en gåtur. Uheldigvis har jeg myggestikk som klør helt infernalskt akkurat der sko, sokk og bein møtes. Det føltes ikke akkurat bedre når jeg gikk…

Lurte på om jeg skulle male litt av veranden i dag selv om det ikke var så veldig fristende. Været tok ansvar og har sendt ned regn i hytt og gevær i løpet av dagen så da ble det ikke maling ute. Godt å vite at jeg kan stole på at været er der for meg når jeg trenger det; det var litt sol, men ellers overskyet og varmt når jeg gikk tur, så det satte jeg pris på. Når jeg da endelig kom til punktet hvor jeg hadde tenkt å bite i det sure eplet og gå ut og male, så kom regnet – liker været meg eller hva?

Dermed blir det innedag resten av dagen muligens. Rydde litt, vaske litt og studere litt. To jeg ikke liker og en jeg syns er fascinerende (om enn litt vanskelig noen ganger). Siden jeg har ryddet ut litt av klesskapet med ting jeg skal kvitte meg med, kunne det også kanskje vært en ide å endelig bestemme seg for hvilket nye klesskap jeg skal kjøpe til soverommet. Har lett lenge og trodde jeg hadde funnet det på IKEA, men innser at det er lavere enn det jeg har og det er jeg ikke sikker på om jeg ønsker.

Klesskapet ble funnet i barneavdelingen på IKEA, så det er mulig å kombinere og bygge selv. Noe jeg liker veldig godt, det er bare den høyden som bekymrer meg. Selv om jeg har nå fjernet to store papirposer med klær er skapet mitt fremdeles veldig fullt… Livets i-lands-problemer… Føler litt på at jeg ikke burde klage på det, men vil jo gjerne ha noe jeg blir fornøyd med. Det skal ikke være lett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg