Skal, skal ikke?

Jeg har bodd flere ulike steder siden jeg flyttet ut fra mine foreldre. Ingen av stedene jeg har bodd etter det har hatt oppvaskmaskin. Med andre ord: jeg har vasket opp i over ti år nå. Det begynner jeg å bli ganske lei av, derfor vurderer jeg nå å kjøpe meg oppvaskmaskin. Benken på kjøkkenet er sjelden tom for oppvask. Det kan ha noe med å gjøre at jeg ofte vasker opp mens jeg lager middag. Dermed blir det jo nye ting som står på benken når jeg er ferdig med å lage middag.

Utfordringen er at det er så mange ulike oppvaskmaskiner å velge mellom, og selvfølgelig spørsmålet om jeg faktisk skal kjøpe en oppvaskmaskin. Jeg har tross alt klart meg uten en i mange år.

Har sett litt rundt på nett, og fant en som så ganske grei ut:

Kanskje jeg skal kjøpe denne? Prisen var jo heller ikke så avskrekkende. På den annen side; når jeg har vasket opp i så mange år, skal jeg bare fortsette med det?

Jaja, det var dagens “store” dilemma. Kan jo innrømme at det ikke er første gangen jeg har tenkt tanken, og jeg er ganske lei av å vaske opp…

#dilemma #valg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg