Togtur og eksamen

Det hender at jeg tar tog når jeg skal på møte i nabobyen, men ellers så enten kjører jeg eller tar buss. Bortsett fra når jeg nå skulle opp og ta eksamen. Da tok jeg tog, og var enig med meg selv helt fra starten om at det var en god ide. Det var stille og rolig, og jeg fikk mulighet til å jobbe meg gjennom litt av en eksamensoppgave som forberedelse. Det gjorde godt når jeg slo på pc’en for å sjekke fasiten og innså at jeg hadde mesteparten riktig.

Tenkte jeg skulle tatt noen bilder ut av vinduet på veien opp til Hamar, men jeg var så opphengt i oppgaven at det ikke skjedde.

Eksamen virket til å gå ganske greit i dag. Jeg vet allerede at jeg har en feil (formler er noe herk noen ganger), men jeg har en følelse av at det er en del riktig også. Det er jo positivt. Nå blir det bare å vente på karakteren; vil tro den kommer om omtrent tre uker (!) – det er i alle fall så lang tid det pleier å ta.

På togturen hjem igjen fra Hamar stoppet jeg innom Oslo og spiste middag med ei venninne 🙂

Det var nydelig vær i dag med masse sol, og jeg satt først inne på eksamen, og så på toget, men jeg kunne i det minste titte ut på det fine været og landskapet vi har i Norge.

Nå skal jeg pakke ut litt, kanskje spise litt sjokolade – det føles nemlig litt som helg i dag.

#studentliv #eksamen #studier #landskap #tog #togtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg