Lite samarbeidsvillig…

Det er dessverre ikke første gangen dette skjer

Noen ganger har det da fungert å bare åpne skriveren, ta ut blekktanken og sette den inn igjen. Det har pleid å løse problemet. I dag er tydeligvis ikke dagen for det.

Egentlig skal jo alle blekktankene lyse, men den rosa fargen er ikke samarbeidsvillig i dag. Det er blekk i den, så det er ikke problemet. Utfordringen er tydeligvis å kjenne igjen noe som har vært der en stund og som den har kjent før. Hvordan kan det ha seg? Den fungerte fint i starten når jeg skrev ut i dag, men plutselig ville den ikke mer. Dette er fryktelig irriterende; om noen har tips til hvordan fikse det blir jeg veldig glad! 🙂

Jeg fikk skrevet ut mye av det jeg skulle, men dessverre ikke alt. Likevel, jeg får jobbe med det jeg har for øyeblikket, og så får jeg heller prøve igjen senere, kanskje skriveren min er blitt mer samarbeidsvillig da? Jeg lever i håpet.

På mandag har jeg konte-eksamen, så jeg øver til den i dag. Sitter inne og ser ut på lyset fra sola som gjør at den lille snøen vi har fått de siste dagen glitrer. Kanskje jeg må ta meg en liten tur ut snart mens det fremdeles er lyst? Ryggen er nemlig mye bedre også, så jeg kan stort sett se lyst på livet i dag og det er en veldig deilig følelse.

#studentliv #studier #skriver #problemer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg