Månedsprosjekt i februar

Januar-målet feilet jeg med så det sang. Jeg glemte helt at jeg hadde sagt jeg ville ta push-ups hver dag. Studiene har vært litt opp og ned i januar, mye fordi jeg har vært sliten i det siste. Når det gjelder gåturene ble det bedre enn jeg forventet. Totalt sett så gikk jeg 22 av 31 dager i januar – yey meg!

Månedsprosjektet i februar blir ganske likt det jeg gav meg selv i januar: gå tur hver dag, studere hver dag og gjør noe styrke hver dag.

Gåturene starter ikke bra fordi jeg har hatt vondt i ryggen de første dagene i februar, men siden jeg nå er bedre, så kan jeg gå tur igjen.

Studere hver dag har jeg satt opp uten tidspress, og gitt meg selv en sjanse til å bare si ja eller nei. Noe av grunnen til det er fordi jeg rett og slett ikke har like mye tid hver dag. Noen dager har jeg god tid til studier, mens andre dager er det mye som skjer og jeg føler ikke at jeg har tid til å sette meg ned og se streamer, lese pensum eller gjøre oppgaver. De dagene kan jeg for eksempel bare lese pensum jeg har gulet ut i boka eller lese over et ark med formler som er lure å kunne. Rett og slett bare passe på å gjøre noe med studier hver dag, og ikke fokusere så mye på å gå ut ifra klokka.

Det å bare gjøre push-ups hver dag og ingen annen styrke var kanskje ikke det smarteste valget i januar (spesielt ikke siden jeg glemte det helt bort). Derfor tenker jeg meg at det blir fritt frem for styrkeøvelse så lenge jeg gjør noe hver dag. Det er jo mange øvelser å velge mellom selv om jeg kommer til å gjøre dem hjemme i stua uten noe annet enn meg selv. Jeg er nemlig ikke medlem på noe treningssenter – jeg var støttemedlem litt for lenge til at jeg gidder det igjen med det første.

#hverdagsliv #månedsutfordring #månedsprosjekt #aktivhverdag #studier #studentliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg