Sokker!

Endelig har jeg fått festet trådene på to sokkepar jeg var ferdig med å strikke. Det ene paret var jeg ferdig med å strikke før jul, mens det andre ble jeg ferdig med i romjula.

Flerfarget garn er gøy, men det gjør jo også at ikke tuppen av tåa blir helt lik på begge…

Jeg er veldig glad i dette garnet, spesielt fargene 🙂

Så var det dette med bilder da; hvordan ta gode bildere generelt, men i dette tilfellet: hvordan ta gode bilder av sokker?

Dette garnet var helt usannsynlig mykt. Det ble kjøpt via en nettside jeg var vant til å kjøpe bøker via (adlibris.com), så tenk den overraskelsen jeg fikk når jeg innså at de også solgte garn…! Dagens andre spørsmål blir dermed: var det egentlig så smart at jeg oppdaget at de også solgte garn? Det kan fort gå hardt utover lommeboka. På den annen side; garnet, så utrolig mykt og varmt. Oppveier fordeler og ulemper hverandre da?

#sokker #hjemmestrikka #hjemmelagd #håndarbeid #ullsokker

10 kommentarer

Siste innlegg