Morgenstund?

“Morgenstund har gull i munn” er det noe som heter, det er jeg noen ganger enig i. I dag for eksempel startet dagen veldig bra, jeg våknet tidlig, spiste frokost og gikk tur. Sola rakk å stå opp litt før meg.

Det var helt stille ute når jeg gikk tur, veldig deilig å bare føle seg våken og opplagt i den friske lufta.

Jeg forsvant litt inn på internett og Youtube når jeg kom hjem igjen, men nå er det vel på tide å få gjort noe i dag? Litt praktiske ting må gjøres i huset, og selvfølgelig litt studier, så jeg kjeder meg ikke. Fikk faktisk sett litt på forelesningsstreamer i går, men ikke helt i mål med å være der jeg burde være (enda). Jeg har fremdeles litt lett for å bli distrahert, men jobber med saken.

#studier #studentliv #friskluft #gåtur #natur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg