Eksamensresultat… (2)

Da var nok en gang dagen her, og jeg ventet spent langt over halve dagen for å få eksamensresultatet i faget Virksomhetens økonomi.

Kollegaen min fikk sin karakter, og jeg sjekket Studentweb med en gang, men min karakter lå ikke ute. For en spenning – og frustrasjon, jeg ville jo også vite hvordan det var gått med meg.

Siden jeg var på jobb, og satt i et møte, kunne jeg jo ikke sjekke hele tiden. Heldigvis for pauser sier jeg bare, for i den ene pausen hadde jeg flaks!

Jeg ikke bare sto, men jeg fikk en C! Jeg er ikke verdensmester på skolen, men klarer meg stort sett greit. Likevel er det alltid spennende å få vite den endelige karakteren (spesielt side første eksamen gikk som den gikk). Jeg er veldig fornøyd med min C, og selv om jeg skal kose meg med å vite at jeg har fått den karakteren, skal jeg fortsette å jobbe hardt med studiene fremover.

#studier #studentliv #eksamen #eksamensresultat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg