På etterskudd allerede?

Siden jeg jobbet forrige helg, har jeg ikke fått sett på første streamen som ble lagt ut i faget Driftsregnskap og budsjettering. I går ble første streamen lagt ut i Videregående finansregnskap, og siden jeg da hadde senvakt har jeg ikke fått sett den enda heller.

Pensumbok i det ene faget har jeg fått, mens den andre kommer snart. Har ikke fått rukket å lese noe i den jeg har fått tak i enda. Dessuten må jeg jo forberede meg godt til den eksamen jeg må ta på nytt fordi jeg strøyk…

Så jeg er bare i første uka med studier dette semesteret, men føler allerede at jeg er på etterskudd. Spørsmålet blir jo da: klarer jeg å være så strukturert og jobbe så hardt at jeg klarer å ta det inn igjen? I begge fagene er det (selvfølgelig) obligatoriske oppgaver som skal leveres for å få gå opp til eksamen. Det er etter min mening helt genialt selv om det føles som mye jobb til tider. Grunnen til at jeg liker det så godt er at da har en ikke så mye unnskyldning, de har tross alt en tidsfrist.

#studier #studentliv #eksamen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg