Eksamensresultat…

Da var resultatet for første eksamen kommet. Faget var grunnleggende regnskap. Jeg merket jo at det gikk dårlig og nå er dommen falt. Ja, hva skal jeg si liksom?


Kjipt, men sånn er livet? Definitivt nødt til å ta den eksamen en gang til… Ikke beste dagen dette her – den startet jo med at jeg ikke hørte vekkeklokka og dermed ikke rakk og spise frokost. Sliter fremdeles med jobbmailen etter kommunesammenslåingen (det kan ha sammenheng med at pc’en ikke er helt ny for å si det sånn), så det frustrer meg også litt.

Likevel, det er noen lyspunkter. Min kollega fikk en karakter jeg ønsket meg i dette faget, så hun har sagt at hun kan hjelpe meg med forberedelser til konte-eksamen 🙂 YEY for gode mennesker! 🙂

#studentliv #eksamen #resultat #student #studier

6 kommentarer

Siste innlegg