Jeg gikk en tur i skogen…

og hva fikk jeg se?


Et ekorn!

Om du ser nøye på bildet, så kan du se det. Selv om jeg har et godt kamera på mobilen, var det begrenset hvor mye jeg fikk zoomet. Jeg ville jo ikke gå nærmere og risikere å forstyrret ekornet, det så ut til å jobbe hardt. Det er noe av det jeg liker med å gå tur, du vet aldri hva du kan se. Jeg hørte en lyd og tenkte, her er det noe, lurer på hva? Jeg kikket meg selvfølgelig rundt, og jeg skal innrømme at det tok meg litt tid å få øye på ekornet.

Senere på gåturen er jeg sikker på at jeg hørte en hakkespett, men jeg klarte ikke å se den selv om jeg stod noen minutter og kikket oppover i trærne i håp om få øye på den. Likevel, et ekorn på gåturen gjør at jeg sier meg fornøyd 🙂

#natur #ekorn #gåtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg