Endelig julemusikk!

For å være sikker på at jeg ikke blir lei julemusikk innen jula kommer, hører jeg ikke på det før enten første desember eller fra første søndag i advent. Så de siste dagene jeg har hørt på mye julemusikk for å si det sånn.


Som de fleste andre har jeg noen favoritter. Julealbumet til Celine Dion har vært med meg i mange år. Julealbumet til Kelly Clarkson ligger på youtube, det samme med All I want for Christmas is you av Mariah Carey og mange av de andre hit’ene de fleste hører på hvert år. Fordelen med youtube er jo at det er utrolig mange som har lagd timeslange spillelister med julemusikk. Jeg har et par andre julecd’er også , men de hører jeg ikke så mye på.

Denne kassetten (!) hørte vi på hele tiden når jeg var liten, og i fjor fikk jeg den av mamma fordi de aldri hørte på den lenger. Etter min mening er det noe ekstra med den nostalgien som hører til julen når jeg hører på denne. På kjøkkenet har jeg nemlig en gammel radio- og kassettspiller som fungerer, så det bringer tilbake mange minner på den best mulige måten.

Hva er dine favoritter blant julemusikken?

#jul #julemusikk #julefølelse #stemning #minner

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg