Listelykke – bokanbefaling

//reklamelink

Lister! Jeg elsker dem. Rydding er jeg ikke så glad i, men jeg har faktisk lest noen bøker om det temaet etterhvert også. Når det da kom en bok med tittelen Listelykke, så måtte jeg jo lese den.

Selv om det var mer rydding enn lister i denne boka, var det likevel mange ulike lister. Jeg har skrevet mange ulike lister, men denne boka hadde tips til lister jeg enda ikke har skrevet (og noen jeg heller ikke hadde tenkt på før). Alt i alt en god bok med mange nyttige tips hvor jeg faktisk tror jeg kommer til å bruke noen av dem. Jeg har merket på meg selv i høst at jeg har hatt mye å gjøre, og dermed er det utrolig rotete hjemme hos meg. Når det er for rotete klarer jeg ikke å forholde meg til det, og får dermed ikke gjort noe med det fordi jeg blir helt overveldet.

Forfatteren har et eget kapittel med “smarte ryddetips” hvor det blant annet står om 10-minutter’n – at det å bryte ned et større prosjekt i små bolker kan hjelpe deg med å starte på dem. Det er det første tipset fra boka jeg skal starte med. Rydde ti minutter hver dag, alt er jo bedre enn ingenting…

Hvilken ryddemetode bruker du? og lager du lister for det?

#rydding #lister #planlegging #system

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg