Liste: håndarbeide

Jeg kan litt håndarbeide; strikke sokker (og skjerf), og hekle løpere og pulsvarmere. Bortsett fra det kan jeg ikke skryte på meg noe særlig. Derfor er det masse jeg ikke kan, og mye jeg har lyst til å lære. Siden jeg elsker lister kommer det her en liten liste over ulike håndarbeider jeg har lyst til å lære 🙂

  • strikke vanter og votter
  • strikke gensere (ikke det at jeg bruker strikkegensere, men jeg liker tanke på å kunne det)
  • strikke julekuler – pent å pynte med til jul
  • sy hardangersøm – min oldemor kunne dette, og hardangerduker er så utrolig dekorative
  • strikke mønster generelt
  • hakke grytekluter og lignende (hakking er så vidt jeg vet en miks av strikking og hekling)

Hakkede grytekluter som min søster har lagd til meg, de er tykke og gode og jeg slipper å brenne meg på fingrene 🙂

#strikking #hekling #håndarbeide #hakking

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg