Gåtur blant høstfarger


Jeg har nesten ikke gått tur i det siste fordi livet har vært hektisk med jobb og studier. Likevel, her om dagen var jeg bare nødt til å la alt bare ligge og gå meg en tur. Vanligvis gjør det godt for sjelen, men det har vært så mye i det siste at turen faktisk ikke helt strakk til. Været var litt grått og det var regndråper i lufta, men det var likevel godt å kunne puste inn den friske lufta.

Dette gjorde meg bare enda mer sikker på at dette er noe jeg må ta meg tid til. Få tankene til å roe seg og finne fred i sjelen ved å klare å nyte den vakre naturen. Utsikten, fargene, stillheten – alt dette gjør livet godt å leve.

#natur #høstvær #høstfarger #gåtur #utevær

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg