Omtrent to minutter…

For en uke side nevnte jeg at jeg ville bli flinkere til å føre regnskapet mitt igjen. Så nå har jeg vært flink jente og skrevet inn det jeg har brukt denne uka. Det tok meg omtrent to minutter…

Jeg har ikke brukt mest penger denne uka, det har jeg rett og slett ikke hatt tid eller energi til. Det eneste jeg har brukt penger på denne uka er mat, og at jeg kjørte på jobb en dag så jeg måtte betale parkering. Resten av uka tok jeg buss!

Når det gjelder regninger, så kommer jeg til å måtte betale noe mer for mobilabonnementet mitt fra nå av. Grunnen til det er at jeg stadig bruker mer 4G på mobilen, og jeg har hatt et abonnement hvor det ikke har vært mest datatrafikk inkludert for å si det sånn… Fra november kommer det derfor til å koste meg kr 249 i måneden (mot kr 199 som det har vært til nå). Likevel får jeg mindre utgifter hver måned. Jeg har nemlig byttet linser, og prisen på de nye linsene mine er kr 105 billigere per måned sammenlignet med det jeg har hatt til nå. Så jeg sparer totaltsett likevel penger 🙂

Denne uka har jeg også lastet ned appen til Meny, og gjort så jeg dessuten får Trumf-bonus. Veldig spent på om det kommer til å fungere for meg. Kommer jeg til å klare å samle en fin liten bonus jeg kan bruke?

#penger #privatøkonomi #personligøkonomi #sparing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg