Droneflyging!

Noen dager føles lenger enn andre, enten fordi de er slitsomme og mørke, eller fordi de rett og slett er så bra at en ikke vil at de skal ta slutt. Selv om dagen startet med at jeg slet med å stå opp så jeg nesten ble forsinket til kurset jeg skulle på, ble dagen veldig bra. Kurset var interessant, lærerikt, spennende og gøy. Det var cosplay-foredrag med worbla-workshop, det var enkel bygging av minidroner med tilhøres flygetester (utrolig gøy, og fryktelig vanskelig), og dagen ble avsluttet med å sy en bag og stryke på et bilde. Mine sykunnskap er, vel, omtrent ikke-eksisterende. Jeg rakk ikke bildet, men jeg sydde faktisk en bag!! Ekstremt god mestringsfølelse 🙂

Minidrona var et enkelt byggesett og denne var det mye gøy med. Kunne gjerne lekt masse med dette for å si det sånn 🙂

Etter jobb gikk turen innom ei venninne så jeg fikk slukt litt mat, før jeg dro videre på møte i forbindelse med fagforeningen min. Ikke mange var møtt opp, så det endte med at jeg kommer til å være en av delegatene fra Vestfold til det ekstraordinære møte hvor vi skal stemme over skifte av hovedorganisasjon.

video:droneflyging

Droneflyging på krasj-nivå…

#jobb #droner #worbla #bibliotekarlivet #fagforening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg