Ufullstendighet og pauser

Noe som er viktig å huske på når en jobber fullt og studerer på deltid, er å huske å ta pauser og ikke ha dårlig samvittighet når en gjør det. Derfor har jeg de siste dagene strikket litt mer på et sokkepar jeg holder på med. Jeg hadde ikke lagt merke til det, men jeg savnet å strikke.

Elsker fargene på dette garnet, det er så høstaktig. Noe som passer fint, nå er det jo tross alt høst. En annen grunn til at jeg har kunnet strikke litt de siste dagene er fordi jeg har vært hjemme fra jobb på grunn av en fryktelig hodepine som inkluderte kvalme 🙁 Vanligvis prøver jeg å ignorere vondt i hodet, men siden jeg ble kvalm ble det litt vanskelig så da holdt jeg meg hjemme.

Jeg har en oblig som skal leveres på mandag, men jeg har masse igjen. Fordelen med oblig’ene i faget virksomhetens økonomi er at det i excel-arket blir rutene grønne når svaret er riktig 🙂

For øyeblikket er jeg på 19% totalt sett. For å stå på oppgaven må over 70% være riktig, så jeg har mye igjen på den. (må finne ut av hvordan jeg skal regne den som foreløpig er blå midt inne i alt det grønne)

Jeg trodde jeg ble ferdig med oblig’en i grunnleggende regnskap på søndag, men så i går kveld når jeg bare skulle sjekke en ting at det var en hel oppgave nederst på arket jeg ikke hadde sett… Sånn sett er jeg dermed bare halvferdig med den, og den skal leveres neste torsdag (så jeg har heldigvis noen flere dager på meg)…

 

#studier #pauser #strikking #sokker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg