Første oppgave levert!

Denne helga har stort sett gått med til å jobbe med første obligatoriske oppgave i faget Virksomhetens økonomi. Læringskurven føltes ikke helt som en myk kurve, heller som en tidvis nesten loddrett vekk jeg skulle klatre opp. Heldigvis er ikke jeg den eneste som tar dette faget, og lærerne legger ut gode og forklarende streamer som gjør livet litt enklere etter å ha sett dem.

Veldig fornøyd med helgas innsats, og det faktum at jeg nå har levert oppgaven!

Litt ivrig (og sta) for jeg ville gjøre alle fire oppgavene, og få 100 % på dem. Læreren skal selvfølgelig også legge inn sine meninger og vektinger, men jeg føler meg veldig fornøyd med jobben jeg har gjort. Følelsen når jeg løste oppgavene og fikk en grønn bakgrunnsfarge som betydde at jeg hadde gjort det riktig…. #denfølelsen #godfølelse

Selv så fornøyd jeg er med dagens jobbing, vet jeg at det er mye mer jobbing fremfor meg. Nå er det nemlig bare halvannen uke til første oblig i det andre faget jeg tar… Det gjør at jeg kan føle meg nerdete når jeg sier jeg gleder meg litt til å jobbe mer med oppgaver 🙂

#skole #studier #oblig #oppgave #stolt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg