Studiedag

I går var jeg hjemme fra jobb fordi jeg ikke hadde lyst til å hoste på alle menneskene jeg møter i løpet av en dag på jobb. I dag er jeg hjemme fordi jeg avspaserer fra jobb (for å studere). Denne dagen er dermed dedikert til skolearbeid. Jeg har en oppgaveinnlevering på mandag, og jeg har ikke kommet så langt foreløpig. Oppgaven er firedelt, og vi trenger bare å gjøre tre av oppgavene (oppgave 2,3 og 4 er anbefalt, så jeg startet selvfølgelig på oppgave 1). Mye av bakgrunnen for denne innleveringen er kapittel 5.

Jeg leser fremdeles på kapittel 3, så i dag skal jeg jobbe hardt for å få lest til og med kapittel 5, og om jeg er heldig rekker jeg kanskje å gjøre litt mer på oppgaven også 🙂

Det er interessant stoff jeg leser, men det er på en måte et nytt “språk” på grunn av terminologien jeg må lære meg. Dessuten er jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke bare ønsker å huske det jeg leser, jeg vil forstå det! Jeg er spent på hvor langt jeg kommer i dag 🙂

#studier #pensum #skole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg