Nye innkjøp

Etter en veldig vellykket dag på jobben kom jeg hjem til to pakker i postkassa 🙂

Jeg syns alltid det er gøy med ting i postkassa, men det er sjelden det er noe der (bortsett fra reklame og regninger – og det teller ikke) . Nok en gang visste jeg hva som kom til å komme, men ikke hvilken dag. Det er vel egentlig det eneste spennende med å bestille ting på nett, hvilke dag kommer det egentlig til å komme i postkassa? Åh, en ting til – om en kjøper klær på nett – kommer det til å passe?

Hvorfor disse tre fargeleggingsbøkene var i to pakker vet jeg ikke (jeg hadde fått beskjed om at de var sendt samme dag), men nå har jeg bladd gjennom alle tre, og jeg gleder meg til å sette meg ned å fargelegge 🙂 Dette kommer til å bli pauseunderholdning for meg når jeg blir sliten av pensumlesing.

Ja, jeg vet, jeg har flere andre fargeleggingsbøker som jeg ikke er ferdig med, men jeg har fargelagt mye av det jeg syns jeg var fint. Dessuten har Bookdepository ofte salg (og jeg fikk 10% ekstra avslag fordi jeg hadde handlet der før – flaks for meg 🙂 )

Har du handlet bøker via Bookdepository før? (ps. de har fri frakt til Norge… )

#bøker #netthandel #fargelegging #fargeleggingsbøker

3 kommentarer
    1. Henriette Celin: ja, elsker det 🙂 (men nå har jeg ni stykker, så føler jeg burde gjøre ferdig noen av dem før jeg kjøper flere…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg